bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Мешканці Українки зможуть висловити свою думку щодо проблем міста он-лайн
15.07.2014

Експерти оцінили офіційний портал міської ради Українки на наявність інструментів електронної взаємодії з мешканцями. Є низка пропозицій, які міська влада вже почала втілювати. Незабаром мешканцям Українки буде значно простіше отримати інформацію, зразки документів та інші послуги через сайт.

 Експерти рекомендують запровадили інтернет-опитування стосовно важливих питань розвитку громади. Також важливо запровадити можливість надіслати лист через сайт та одержати відповідь на нього, висловлювати власну думку щодо діяльності ради.

Важливим моментом є інтеграція соціальних мереж з сайтом міської ради. Також варто популяризувати усі ці можливості, адже лише незначна частина мешканців користується навіть наявними послугами: записом до міського голови, оплатою комунальних послуг та іншими, що працюють на сайті.

Зараз підбиваються підсумки проекту, який весною 2014 року активно втілювати в Українці. Зокрема, було проведено експертну оцінку офіційного порталу територіальної громади міста Українка – http://ukrainka.org. Дослідження відбувалося в рамках проекту «Громадський моніторинг якості надання адміністративних послуг», який триває в Українці з лютого 2014 року. Проект впроваджує місцева громадська організація «Центр розвитку громади» за підтримки ПРООН та Європейського Союзу.

Дослідження провела експертна група у складі трьох експертів з веб-ресурсів територіальних громад,  інформаційно-комп’ютерних технологій та законодавства з питань місцевого самоврядування. Основною метою експертизи було оцінити ступінь інформаційної відкритості та наповнення офіційного порталу міста на предмет наявності інструментів залучення мешканців Українки до процесу обговорення та прийняття владних рішень, наявності електронної взаємодії влади та громади.

У мешканців Українки є можливість через міський портал записатися на прийом до міського голови, оплатити комунальні послуги, отримати необхідну їм інформацію. Усі ці можливості рекомендовано розвивати та популяризувати, тому що процент користувачів цих послуг поки що невисокий.

На основі дослідження сайту експерти виробили ряд рекомендацій, які дозволять зробити сайт ще більш функціональним та зручним для користувачів. Зокрема, рекомендовано впроваджувати інтерактивні методи діалогу влади з громадськістю, запровадити більше форм зворотного зв’язку, наприклад можливість проводити інтернет-опитування стосовно важливих питань в громаді,  направляти лист органу влади з сайту та одержувати відповідь, висловлювати власну думку щодо діяльності ради. Також експерти звертають увагу на переваги, які може дати інтеграція з соціальними мережами.

Розвивати практику надання електронних послуг мешканцям громади через портал також рекомендують експерти. Мова йде про практику надання через портал довідкової інформації, розробку он-лайн механізмів подання інформаційного запиту, створення на сайті електронної бази форм і бланків, розробку електронних інструментів сплати зборів, штрафів тощо.

Оскільки новий портал Української міської ради нещодавно був запущений в роботу і наразі знаходиться на етапі заповнення інформацією, деякі рекомендації експертів уже були враховані. Впровадження всіх рекомендацій дозволить порталу міста стати ще більш зручним та інформативним, що, в свою чергу, надасть додаткову можливість мешканцям Українки отримувати необхідну інформацію, вирішувати свої побутові проблеми, брати активну участь у життєдіяльності громади та прийнятті рішень на місцевому рівні.

Детальніше про цей та інші моніторинги:

http://crgu.com.ua/monitorings/5

http://crgu.com.ua/monitorings/4

http://crgu.com.ua/monitorings/3

 

 

 

Контакти

  • Домікан Антоніна
  • ГО «Центр розвитку громади»
  • м. Українка
  • Київська обл.
  •  [email protected]
  •  095-936-44-84

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.