bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Як комунікують найсильніші ОГС світу: результати дослідження
12.03.2014

CIVIC Translations, спеціалізована на третьому секторі компанія, переклала для Вас основні висновки дослідження Nonprofit Communications Trends 2014 («Тенденції комунікаційної діяльності громадських організацій 2014»), здійсненого організацією Nonprofit Marketing Guide.  Англомовний текст дослідження нам люб’язно надано ГО «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський простір».
 
Про дослідження
 
Дослідження здійснене шляхом опитування 2 135 ОГС. 88 % з них знаходиться в США, 6 % - у Канаді, 6% - в інших країнах. 23 % опитаних організацій займаються соціальними послугами, житлово-комунальними питаннями, 16 % - працюють в сфері освіти; 10 % - в сфері громадського здоров’я. 60 % опитаних – виконавчі директории,  директории з комунікацій, директории з розвитку ОГС; 40 % - працівники ОГС, залучені до комунакаційної/маркетингової діяльності; 20 % - працівники ОГС, залучені до розвитку/фандрейзингу.
 
Основні висновки дослідження 

Комунікаційні цілі ОГС

  • Основні цілі комунікації ОГС на 2014 р.: залучення нових донорів (53%), залучення ширшого кола громадськості (49%), підвищення впізнаваності бренду ОГС (39%).
  • 34 % виконавчих директорів і 16 % директорів із комунікацій ОГС зазначили головною комунікаційною ціллю на 2014 р. утримання донорів.
  • Великі ОГС приділяють більше уваги впізнаваності бренду організації та інтелектуальному лідерству, аніж менші ОГС.
  • Менші ОГС зосереджуються більше на залучення волонтерів та їх утримання, аніж більші ОГС.

Виклики ОГС в сфері комунікаційної діяльності

  • Недостатність часу, коштів, чіткої стратегії – основні виклики для комунікаційної діяльності ОГС у 2014.
  • 57 % працівників ОГС, що займаються комунікаціями, відзначають перезавантаженість роботою.

Найчастіше використовувані ОГС комунікаційні канали

  • Найбільше часу ОГС в 2014 р. присвячуватимуть таким комунікаційним каналам: електронні інформаційні бюлетені, Facebook, івент-маркетинг (маркетинг подій).
  • Представники ОГС стверджують, що особисті презентації та електронні інформаційні бюлетені є найефективнішими комунікаційними каналами.
  • Особисті зустрічі більш важливі для менших ОГС, аніж для великих.
  • Співпраця зі ЗМІ та друковані матеріали важливіші для більших ОГС, аніж для менших.

Засоби комунікації

  • Веб-сторінку організації ОГС визначають як дуже важливий засіб комунікації 62% опитаних ОГС, маркетинг електронною поштою – 54%, соціальні медіа – 50%,  особисті зустрічі – 41%, співпраця зі ЗМІ – 29%.

Соціальні медіа

  • Найважливішими серед соціальних медіа ОГС відзначили: Facebook (зазначили 95% опитаних), Twitter (64%), YouTube (38%), LinkedIn (26%).
  • ОГС у 2014 р. більше схильні експериментувати з сервісами Instagram (30%) і Pinterest (29%).

Електронна пошта

  • Третина ОГС у 2014 р. планують надсилати адвокаційні матеріали принаймні щомісяця.
  • 59 % ОГС у 2014 р. надсилатимуть електронні бюлетені принаймні один раз на місяць.
  • Асоціації найчастіше комунікують  зі своїми членами електронною поштою, аніж інші ОГС.

Друковані матеріали/ регулярна пошта

  • Найпопулярнішим серед ОГС у 2014 р. будуть щоквартальні друковані інформаційні бюлетені. Третина опитаних організацій не збираються взагалі друкувати такі матеріали.

Повідомлення підготовлено:

Дариною Наконечною,
Керівником зі співпраці з громадськими організаціями
CIVIC Translations

Контакти

  • СIVIC Translations
  •  http://p1.pagewiz.net/civic/
  •  [email protected]
  • +38044 355 0755

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.