bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Хакатон IAB BroadcastLAB
13.06.2017

Як завдяки залученню активної інтернет-аудиторії, рішенням з персоналізації контенту та ефективному поширенню локальної інформації, збільшити аудиторію класичних ЗМІ? 17 і 18 червня 2017 р. у Києві пройде Хакатон IAB BroadcastLAB, який відповість не лише на ці запитання, а  розгляне інші виклики, з якими стикаються сучасні медіа. Два дні, під керівництвом досвідчених  менторів, програмісти, дизайнери, веб-розробники,  медійники та журналісти будуть створювати телебачення та радіо майбутнього.  Дедлайн - 15 червня 2017 р.

Організатори обіцяють майданчик для розвитку  ідей та обміну досвідом різного рівня, здорову конкуренція і допомогу авторитетів з медіа і digital-ринків України.

«Сьогодні бум IT стартапів. Багато розробники намагаються створювати нові продукти, збирають команди, шукають і знаходять інвестиції, запускають проекти. Бути стартапером круто і модно! І, на жаль, не довго, - каже ментор IAB BroadcastLAB і керуючого партнер компанії D2.Digital Володимир Дем’яненко.  -  Створюючи власний бізнес необхідно не лише знайти цікаве рішення, але і вміти вибудувати бізнес-модель, поєднувати розробку продукту і адміністрування діяльності новоствореної компанії.  Як творець ряду діючих стартапів в різних сферах я поділюся досвідом і корисними лайфхаками. Упевнений, буде багато талановитих учасників та цікавих проектів».

Від учасників організатори чекають рішень у питаннях:  крос-медійності,  social media, інтерактивності, паралельного споживання, оперативності, краудфандингу та аналітики споживання контенту.

Всі учасники IAB BroadcastLAB отримають можливість пройти курс лекцій від провідних представників медіа та IT-індустрій.

Експерти розкажуть про те, які технологічні рішення необхідні для роботи з клієнтами і всередині медіа-групи, як побудувати стартап без інвестицій, про те, що потрібно від медіа рекламодавцям і багато іншого.

Команди Хакатону зможуть складатися як з одного, так і з шести учасників, а після напруженої 30-годиної роботи  найкраща з них  отримає головний приз IAB BroadcastLAB  - 5 000$ на реалізацію своєї ідеї!

Окрім головного призу учасники позмагаються за оплачуване стажування в компанії D2.digital і безкоштовний місяць в коворкінгу для команди в Unit.City.

Реєстрація на Хакатон завершується 15 червня.

Більше інформації можна знайти за коротким посиланням: facebook.com/IABHackathon.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.