Як править Правління: досвід благодійних фондів та організацій

На управлінську кухню дозволять увійти фонди “Відродження”, “Східна Європа”, Фонд розвитку Приірпіння та інші, в кого Правління - не для ”галочки”.

30 листопада 2011 року з 10.00 до 14.00 в м. Києві Український форум благодійників проводить peer learning зустріч «Як організувати ефективне врядування благодійною інституцією: досвід практиків».

Мета заходу: проаналізувати успішний вітчизняний досвід організації роботи Правлінь благодійних фондів і організацій та визначити основні умови налагодження їхньої ефективності діяльності.

Захід відбудеться в рамках просвітницької програми Форуму «НА ВЧИСЬ».

Основні питання, що будуть порушуватися під час peer learning event:

  • Якою є роль Правління в благодійному фонді чи організації? Які завдання або функції виконує Правління благодійного фонду чи організації? Якими є вимоги до Правління від засновників фонду чи організації?

  • Яким чином формується склад Правління благодійного фонду чи організації? Яких експертів можна запрошувати для участі у роботі Правління фонду чи благодійної організації? Чи мають бути ці експерти публічними людьми або вони мають бути професіоналами з конкретних, вузьких питань? Яким чином їх можна змотивувати для участі у роботі Правління? Чи отримують члени Правління будь-які дивіденди?

  • Яким чином організовується робота Правління благодійного фонду чи організації? Як часто зустрічається Правління та яка тривалість цих зустрічей? Чи розподіляють члени Правління між собою певні обов’язки? Які саме? Хто готує порядок денний зустрічі Правління та веде протоколи цих зустрічей? Чи є порядок денний зустрічей стандартний для всіх засідань, чи змінюється залежно від потреб?

  • Правління та Дирекція благодійного фонду чи організації — як організувати ефективну співпрацю? Чим відрізняється діяльність Правління від діяльності Дирекції? Яким чином налагодити ефективну співпрацю між Правлінням та Дирекцією? Яким чином Дирекція має підтримувати діяльність Правління? Яким чином Правління має підтримувати діяльність Дирекції?

  • Чи має бути Правління публічним органом? Якщо Правління має бути публічним, то яким чином це може проявлятися? Якими є механізми забезпечення публічності цього органу?

  • “Дієве Правління” - що це таке? Якими є критерії ефективності діяльності Правління? Як досягти цієї ефективності?

Своїм досвідом організації роботи Правління під час заходу поділяться:

  1. Ігор Бураковський, екс-голова правління Міжнародного фонду “Відродження”, голова Правління та директор Інституту економічних досліджень та політичних консультацій.
  2. Євген Бистрицький, виконавчий директор Міжнародного фонду “Відродження”
  3. Тронд Мое, голова правління Фонду Східна Європа, Eastern Europe Group.
  4. Віктор Лях, виконавчий директор Фонду Східна Європа.
  5. Тетяна Ледньова, голова правління Фонду розвитку Приірпіння.
  6. Ананстасія Попсуй, директор Фонду розвитку Приірпіння.

Незалежний експерт зустрічі: Любов Паливода, президент Міжнародного благодійного фонду “ТЦК”.

Учасники заходу: представники (керівники, менеджери, координатори проектів/програм, спеціалісти зі зв’язків із громадськістю та залучення ресурсів) членів та партнерів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітники бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватні благодійники тощо.

Умови участі у заході:

Члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.

Не члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації – 100,00 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.

Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.

Час та місце проведення: 30 листопада 2011 року з 10.00 до 14.00 (початок реєстрації о 9.30).

Адреса: буде повідомлено учасникам після реєстрації.

Реєстрація: Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 28 листопада 2011 року включно на електронну адресу [email protected]

У зв’язку з обмеженою кількістю місць, реєстрація обов’язкова. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, які подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.

Підтвердження участі й точне місце проведення peer learning зустрічі учасники отримають 29 листопада 2011 року в першій половині дня.

Оплата реєстраційного внеску: Безготівковим переказом Благодійна організація «Український форум благодійників», м. Київ, вул. Артема, 46; Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26000100748; ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805. Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність.

Оплата має надійти до початку тренінгу

Готівкою 30 листопада 2011 року під час peer learning зустрічі.

Більш детальна інформація за телефоном +38 066 767 63 51, контактна особа Дар’я Непочатова, керівник програм Українського форуму благодійників.

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Анна Чайковська   2429 днів тому   #  

Було би чудово як би на управлінську кухню ще зайшов Пилип Литвинов з відеокамерою. А потім читачі порталу ГУРТ з регіонів теж змогли щось скуштувати з цієї кухні. Це можливо?

  •   Пiдписатися на новi
Леся Ярошeнко   2428 днів тому   #  

ГУРТ із камерою ласкаво просимо! І всіх, кому цікава тема (а вона потрібна всім, хто прагне ефективного управління організацією, буде корисно навіть представникам бізнесу). Та й Український форум благодійників зніматиме. Відео викладатимемо на Першому українському порталі про благодійність: http://www.ufb.org.ua/aboutus/gallery.htm?action=videogalleries. Цінність заходу в тому, що слово матимуть реальні герої, які вже накуштуватилися різних рецептів і створили власний, який працює в Україні.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.