Тендер на розробку брендбуку

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація сприяння самоорганізації населення» (далі - Асоціація) оголошує тендер на створення концепції бренду та бренд-буку для Всеукраїнської Мережі регіональних ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії, що діє в 13 регіонах України (далі - Мережі). Дедлайн – 15 квітня 2018 року. 

До участі у тендері запрошуються маркетингові, рекламні, дизайнерські кампанії, що мають досвід створення брендів.

Місією Мережі регіональних ресурсних центрів є слоган: «Дослідження, рішення, дія»

Мережа:

  • сприяє самоорганізації громадян для успішності громади, здійсненню експертного супроводу реформи місцевого самоврядування та створює умови для розвитку громадянського суспільства;
  • допомагає практичному використанню механізмів участі на локальному рівні. Це спільнота фахівців-практиків та організацій громадянського суспільства (ОГС), що має зворотній зв’язок з цільовими групами, виражає та  захищає їх інтереси;
  • акумулює та поширює успішні практики на місцевому рівні та створює критичну масу змін для впливу на публічну політику.

Мережа є постійним, стабільним, сталим, довгостроковим утворенням, яке діє відкрито, обмінюючись практиками з усіма зацікавленими, та постійно розвивається.

Більш детально про роботу Мережі можна ознайомитися на її сайті samoorg.com.ua, а також у Річних звітах про діяльність Асоціації.

Учасники тендеру мають виконати такі завдання:

  • Проаналізувати маркетингове оточення Мережі та тенденції у сфері її діяльності.
  • Створити концепцію позиціонування бренду серед інших громадських коаліцій та громадських формувань.
  • Розробити текстові, візуальні, емоційні компоненти бренду (логотип, слоган, бренд-імідж та ін.).
  • Створити фірмовий стиль Мережі.
  • Створити бренд-бук Мережі.
  • Скласти орієнтовний стратегічний план з подальшого просування бренду.

Для участі в тендері його учасникам потрібно до 15 квітня 2018 року надіслати на електронну адресу samoorg@ukr.net з поміткою «Тендер щодо брендінгу» документи:

1. Комерційну пропозицію щодо створення концепції бренду та бренд-буку мережі із визначенням потрібного фінансування.

2. Опис попереднього досвіду учасника конкурсу у сфері брендінгу, своє портфоліо.

3. Скан-копії документів про державну реєстрацію учасника конкурсу.

Конкурс проводиться у два етапи. Остаточне рішення щодо переможця тендеру буде прийнято конкурсною комісією за підсумками розгляду пропозицій, допущених до участі у другому етапі тендеру. Запрошення учасникам тендеру, які успішно подолали перший етап конкурсу, буде надіслано не пізніше 1 травня 2018 року.

Контактні особи: Кіріллова Тетяна, тел. 050-622-33-30 та Златіна Катерина, email: katezlatina@gmail.com

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.