Кейс від МОН України та Українського державного центру міжнародної освіти (розробка концепції)

Можливість розробки digital-кампанії, працюючи над проектом міжнародного рівня. Іміджевий проект Міністерства освіти і науки України. Завданням є розробка digital-концепції просування бренду Study in Ukraine на ринок Бразилії. Запропонуй своє рішення по залученню іноземних студентів в українські ВНЗ. Дедлайн подачі – 4 лютого 2018 року.

На учасників чекають:

  • робота з реальним проектом на ринку Латинської Америки;
  • досвід розробки Digital-стратегії на міжнародному ринку для Міністерства освіти;
  • робоча зустріч з заступником міністра МОН України та директором ДП «Український державний центр міжнародної освіти»;
  • іменний сертифікат від МОН України;
  • можливість отримати запрошення на стажування до ДП «УДЦМО» та МОН України з можливістю подальшого працевлаштування

Умови участі:

  • Участь безкоштовна
  • Команда: 1-5 людей
  • Дедлайн подачі рішень 4 лютого 2018 року.

Зареєструватися на кейс можна за посиланням  goo.gl/9AJHCp

Організатор: CASERS.org

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.