bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

DiXi Group шукає системного адміністратора (Київ)
07.07.2017

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» продовжує конкурс на надання послуг з абонентського обслуговування інформаційно-технічної інфраструктури організації в рамках Проекту USAID «Прозора енергетика». Дедлайн - 16 липня 2017 р.

Орієнтовний профіль компанії – постачальника послуг (надалі - Постачальник):

  1. Юридична особа, або ФОП (загальна система або 3 група ЄП).

  2. Виділений куруючий інженер, який опікується обслуговуванням Замовника, а в разі неможливості вирішення проблеми самостійно – передає її на вищу/спеціалізовану ланку служби підтримки.

  3. Строк реакції на звернення – не більше 30 хвилин з моменту звернення.

  4. Строк приїзду інженера на територію Замовника в разі необхідності – не довше 2-х годин з моменту виявлення такої потреби або за окремою домовленістю сторін.

  5. Строк відновлення роботи ЕООТ не довше 2-х робочих днів або за окремим погодженням сторін.

  6. Цілодобова доступність куруючого сервісного інженера або чергового інженера наступними засобами комунікації – телефон (номер національних операторів України), електронна пошта, визначені окремо текстові мессенджери.

  7. Наявність онлайн-системи реєстрації звернень.

  8. Місце розташування Постачальника або його представництва – м. Київ або передмістя.

  9. Загальні вимоги до персоналу: інженери, які безпосередньо контактують із Замовником повинні мати комунікативні навички, достатні для спілкування на технічні питання з персоналом, який не має спеціальних технічних знать, бути врівноваженими, володіти українською та/або російською мовами.

  10. Вимоги до достатності персоналу: загальна кількість персоналу Постачальника повинна бути достатньою для безперервного забезпечення надання послуг в зазначені строки без зниження якості.

  11. Вимоги до матеріально-технічної бази Постачальника: МТБ Постачальника повинна бути достатньою для проведення всіх регламентних та аварійних робіт, а також включати в себе підмінні дрібні компоненти загального використання (патч-корди, шнури живлення тощо), які можуть знадобитися в процесі надання послуг. Строк надання зазначених компонентів – в рамках розрахункового місяця, після чого Замовник має повернути підмінні компоненти Постачальнику або оплатити їх вартість відповідно до домовленостей.

  12. Вимоги до кваліфікації персоналу: персонал Постачальника повинен володіти наступними спеціальними знаннями:

     12. 1. Розуміти принципи функціонування мереж на базі стеку протоколів TCP/IP.

     12. 2. Вміти планувати, впроваджувати та адмініструвати наступні мережеві сервіси: DNS, DHCP, VPN і NAT в обсягах, достатніх для обслуговування Замовника, значна кількість користувачів якого використовує корпоративне ПЗ, сервіси та дані, що переважно централізовано знаходяться на серверах Замовника.

    12.3. Мати знання та досвід з планування, впровадження та адміністрування:

  • Серверів на базі Microsoft Windows 2012 та пропонованих зазначеним оточенням сервісів.

  • Microsoft Active Directory та пропонованим ним функціоналом, щонайменше в межах управління аутентифікацією, авторизацією та обліком користувачів; розповсюдження програмного та апаратного забезпечення; управління налаштуваннями; інтеграції в сторонні сервіси.

  • Багаторівневих систем резервного копіювання (та відновлення) даних.

  • Систем відмовостійкості оточення,зокрема, резервування, балансування, керування живленням тощо.

  • Систем автоматичного моніторингу та обслуговування обладнання й програмних засобів.

  • Обладнання та програмного забезпечення для організації віддаленого доступу до ресурсів Організації.

  • Інтернет-імен (доменів).

  • Поштових, файлових та інших сервісів, що надаються публічними постачальниками послуг.

  • Мережевого та комутаційного обладнання рівня SOHO.

  • Клієнтського апаратного та програмного забезпечення загальної спрямованості.

  • Систем ERP (1С), CRM (Bitrix24) та подібного корпоративного програмного забезпечення – виключно в межах  розгортання та адміністрування оточення для функціонування зазначених або подібних систем.

12. 4. Мати знання щодо схем (каналів) ліцензування програмного забезпечення (переважно Microsoft), планувати та проводити заходи з управління ліцензіями ПЗ.

12.5. В обсягах, достатніх для обслуговування Організації зі значною кількістю мобільних користувачів, мати знання та досвід з обслуговування, модернізації, а також проведення нескладного ремонту:

  • апаратної частини локальної мережі;

  • комп’ютерної, серверної та оргтехніки;

  • засобів проведення презентації тощо.

12.6. Знання та досвід в плануванні, розробці та впровадженні заходів з інформаційної безпеки.

12.7. Знання та досвід у документуванні ІТ-системи, написанні інструкцій для користувачів, регламентів.

12.8. Поглиблені знання та досвід в питаннях планування напрямків модернізації та розвитку інформаційно-технічної екосистеми, проведення заходів зі збору, збереження, обробки відповідної інформації щодо потреб Організації, спільне з керівництвом Організації стратегічне планування напрямків розвитку.

12.9. Здатність до швидкого прийняття рішень у нестандартних ситуаціях.

Підтвердження компетенцій персоналу сертифікатами/рекомендаціями буде додатковою перевагою.

З орієнтовним переліком завдань можна ознайомитися за посиланням: https://docs.google.com/document/d/11FEDxQ95wzSv9tNzu7VR8h9NBdKQlY0xVry-Rq4k-p4/edit

Для визначення відповідності постачальника кваліфікаційним вимогам, окрім камеральної перевірки документації наданої в складі тендерної пропозиції, призначається співбесіда з куруючим інженером для з’ясування рівня кваліфікації, комунікативних навичок, сприйняття колективом.

У разі обґрунтованої потреби замовник може вимагати заміни куруючого інженера на спеціаліста аналогічної/достатньої кваліфікації.

Очікуваний термін надання послуг - до грудня 2018 року.

Надсилайте комерційну пропозицію із зазначенням вартості послуг (в грн.) за 1 годину роботи з описом відповідного досвіду до 18:00 16 липня 2017 року за адресою [email protected], зазначивши у темі листа «Обслуговування ІТ-інфраструктури організації».

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.