Мета: залучати та взаємодіяти з спільнотою, представити організацію для широкої громадськості чи просувати тему, яку організація піднімає.
Стратегія: щоденні та регулярні короткі записи з посиланням на графіку (фото/відео), новини організації на сайтах інших організацій, матеріали, пов'язані з тематикою, якою опікується організація або які транслюють ключові повідомлення організації. Подумайте про хештеги, які будуть використовувати інші користувачі для того, щоб відфільтрувати ваші повідомлення (статуси) за певною тематикою.
Мета: оперативно інформувати свою спільноту, особливо медійників про незвичайні або такі події/моменти з робочого життя, які містять інформаційний привід і/або можуть бути використані для створення статей, оглядів, блогів, новин іншими ЗМІ.
Стратегія: щоденні потенційно новинні твіти з корисними посиланнями/фотографіями, які транслюють ключові повідомлення вашої організації. Подумайте про хештеги, які будуть використовувати інші користувачі для того, щоб відфільтрувати ваші твіти за певною тематикою.
Мета: представити найцікавіші моменти з життя вашої організації для зацікавлених аудиторій у короткому мультимедійному форматі: онлайн-заходи, соціальна реклама, короткі інтерв’ю, відеозвернення, привітання, звіти у форматі короткої динамічної інфографіки тощо.
Стретегія: створити канал, вдало описати його змістовне наповнення. Під час завантаження відео не лінуйтеся робити зрозумілий опис того, що передає відео. Створюйте списки для свого відео, щоб спільнота легко знаходила і орієнтувалася в тому контенті, який ви пропонуєте. Подумати про ключові слова, які будуть використовуватися під час завантаження відео-матеріалів.
5. Інформаційна присутність на ГУРТі*
Мета: жива присутність в інформаційному просторі громадських, благодійних, донорських організацій, пошук партнерів всередині країни, формування експертизи у певній сфері.
Стратегія:
- Розміщення коротких, але змістовних новин про ініціативи, досягнення організації у розділі для місцевих новин - ІнФорматор. Якщо Ви розмістите свій прес-реліз про локальну ініціативу в інший розділ на порталі, скажімо, в Актуальне, то є висока ймовірність, що модератори порталу перенесуть її саме в цей розділ (ІнФорматор).
- Періодичне розміщення аналітичних матеріалів, які аргументовано піднімають певну проблему і пропонують шляхи вирішення або історії з досвіду роботи вашої організації, які містять наснажуючий, розвитковий та навчальний компонент у розліл Статті
- Регулярне розміщення коротких записів у своєму блозі, які піднімають певну проблему, містять наснажуючий, розвитковий та навчальний компонент і допомагають користувачам порталу усвідомити, що ви можете бути експертом для них у певній сфері і при нагоді - допомогти вирішити їх конкретну проблему.
- Розміщення можливостей, які пропонує Ваша організація для широкої аудиторії у розділах Події, Конференції, Тренінги, Конкурси, Вакансії, Партнерства. Портал непогано індексується Google, тому розміщуючи свої новини на ГУРТі ви зможете ще й на SEO-просуванні заощадити. Найцікавіші матеріали з порталу потрапляють у щотижневий бюлетень ГУРТа, аудиторія якого - більше 12000 підписників. До речі, майте на увазі, що якщо вашими можливостями чи новинами хтось зацікавився, відкоментував, а ви свідомо проігнорували і не відповіли на коментар протягом найближчого часу (день-два), то є висока ймовірність, що більше ваші новини на порталі ГУРТ можуть не з’явитися :).
* Статистика порталу ГУРТ: https://gurt.org.ua/statistic/charts/.
Звичайно, цей перелік - не істина в останній інстанції. Тому буду вдячний за відгуки щодо використання запропонованих інструментів. Якщо з здоровим глуздом їх використовувати, то результат завжди буде :). Успіхів у застосуванні!
Коментарі