Громадські організації все більше покладаються на можливості Інтернету для роботи з цільовими аудиторіями. Впродовж останніх п'яти-семи років еволюція комунікації спонукала організації:
- створювати присутність в соціальних медіа;
- оновлювати дизайн сайту (редизайн);
- наймати в команду комунікаційних менеджерів;
- розробляти креативні кампанії саме під потреби аудиторій Інтернету.
Разом з тим, слабкою ланкою організацій залишається технічна підтримка сайтів. Не у всіх є окрема людина, яка готова не просто латати дірки, але й пропонувати рішення щодо підтримки сайтів чи наданню ефективного захисту сайту.
Нерідко робота з сайтом настільки занедбана, що менеджмент забуває проплатити хостинг чи доменне ім'я й сайт стає недоступним. Втрати доменного імені особливо часто трапляються з низовими інціативами. Ми визначили 7 основних причин, чому "падають" сайти, кілька з них – пов'язані з недбалістю.
Експерти з Школи цифрової безпеки DSS 380, що працює при ГО "Інтерньюз-Україна" вже провели кілька десятків тренінгів на тему цифрової безпеки для журналістів та лідерів громадського суспільства.
Однак захист сайтів громадських організацій та ЗМІ не може обійтися простими навчаннями – необхідні постійні консультації, на приклад, в налаштуванні Deflect – системи захисту від DDoS-атак чи проведенні аудиту слабких місць організації в питанні цифрової безпеки.
Як на мене, в наступні три роки цифрова гігієна стане пріоритетом для ЗМІ та організацій, як кілька років тому стало пріоритетом працювати в соціальних медіа.
Коментарі