22–23 вересня на світ з'явилося 15 амбітних амбасодорів проекту U-Report Ukraine (і я одина з них), які готові доносити молоді чому молодіжна участь є потрібною та важливою та як опитування від U-Report сприяють цьому.
Протягом двох днів ми знайомились один з одним та проектом, вчилися проводити презентації, щоб бути готовим до будь-яких викликів. І що говорити на випадок коли в тебе запитають : хто та навіщо придумав U-Report? чи справді ці опитування анонімні та безкоштовні? що ви потім робите з цією інформацією та де її використовуєте? хто вас фінансує? які вже є рузультати? та при чому тут Девід Бекхем? і чи хороший друг Тарас Тополя? Також ми вчились ораторському мистецтву та практикувались під час рандомної презентації.
зараз саме час розібратись ХТО такі амбасадором та що вони роблять ????
-------------------------
В просторах інтернету написано, що :
БРЕНД-АМБАСАДОР – це особа, яка зазвичай має велику популярність в суспільстві, є лідером думок певної його частини та через свою особу може привернути особливу увагу до бренду.
Завдання бренд-амбасадора – це втілення корпоративної ідентичності бренду, що відображається в зовнішньому вигляді, манері поведінки, пропагованим цінностям і втілюваної етики. Головна особливість – це здатність до використання рекламних стратегій, покликаних зміцнювати зв’язок між продуктом компанії і клієнтами, стимулюючи їх до конкретної дії (покупки). Щоб стати бренд-амбасадором потрібно відповідати певним критеріям, до яких можна віднести наступні:
- Популярність і повагу в певному середовищі.
- Висока соціальна активність.
- Велика потреба в спілкуванні з людьми.
- Використання продукції або послуг компанії.
- Наявність ораторських здібностей.
- Досить приваблива зовнішність.
- Великі знання про товар, який рекламується.
- Вміння представляти ідеї і продукцію компанії в позитивному ключі.
- Володіння знаннями про основи маркетингу і презентації.
- Наявність бездоганної репутації в суспільстві.
----------------------
Але тут не написано найважливішого . Головне - це бажання змынювати свыт на краще та мотивація! Так, в @ureport.ukraine ми більше ПОСЛИ-АМБАСАДОРИ . Наша місія розповідати та показувати на власному прикладі, що бути активним та приймати участь в громадському житті - це класно і це основа розвитку як особистості, так і країни.
Я вже 2 роки відповідаю на опитування від u-report, близько 5 років займаюсь громадською та волонтерською діяльністю ы нарешті я Ю-амбасадор.
Взагалі, U-Report — це міжнародний молодіжний проект Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), який через онлайн-опитування з’ясовує ставлення молоді до різних аспектів суспільного життя. Зараз усього у світі понад 5 млн U-репортерів.
ЮНІСЕФ вивчає результати та співпрацює із партнерами, щоби опитування застосовували у државних програмах на практиці. Тому, чим більше учасників — U-репортерів, тим більше прислухатимуться до їхньої думки.
Так, наприклад завдяки опитуванню про статеву освіту в школах дізнались, що лише 42 % з опитаних U-репортерів отримували знання зі статевої освіти в школах. При цьому якість таких знань вони оцінили на 3 з 5 балів. Тому в результаті було вирішено внести зміни до підручника з ОБЖ до розділу про статеву освіту та почати подавати цю інформацію з 7-го класу, а не з 9-го, як це було раніше. Особливо врвховуючи той факт, що середній вік першого статевого акту в Україні становить 14 років.
U-Report — прогресивний інструмент, завдяки якому молодь може не лише проявляти свою активність, але й також брати участь та впливати на те, що для неї важливо: освіту, працевлвштування молоді, неформальну освіту та відпочинок.
Тобто, U-Report — це один із найпростіших інструментів, якими молодь може впливати на зміни у важливих сферах суспільного життя. U-Report допомагає дізнаватись думку молоді для суспільних змін у 50-ти країнах.
Девід Бекхем, як Посол доброї волі ЮНІСЕФ, активно підтримує цю молодіжну ініціативу та навіть долучився до розробки одного з опитувань. Тільки представ — ти їдеш в маршрутці, а тут тобі приходить повідомлення від Девіда Бекхема! Зокрема, у вересні він презентував результати опитувань, а також особисті питання U-репортерів, на Генеральній асамблеї ООН, таким чином, молодь сказала що думає глобальним лідерам.
Тарас Тополя, фронтмент груту АНТИТІЛА, також підтримує проект та є офіційним другом U-Report в Україні. Тарас закликає молодь бути активними та висловлювати свою думку, щодо важливих питань.
Усі, хто підписались на U-Report, отримуватимуть опитування ( по 3–4 питання щотижня). Тобі потрібно лише відповісти, що думаєш стосовно тієї чи іншої теми (чи любиш ти відпочивати на природі в наметах, чи вважаєш за потрібне створювати молодіжні центри та чим вони повинні займатись та інше).
Опитування від U-Report:
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — -
Долучитись до опитувань можна надіславши слово ДУМКА:
на номер 4224* (з мобільного — безкоштовно**).
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — -
І перше, що повинен зробити ю-амбасадор — це поставити собі чіткі КРІ (ключові показники ефективності). Так, станом на 05 жовтня 2018 року кількість ю-репортерів становить:
Україна — 68577 особи; Харківська область — 1910 осіб;
Полтавська область — 1459 осіб;
Київ — 4848 осіб; Київська область — 5976 осіб;
Львівська область — 5976 осіб; Дніпропетровська — 3207 осіб;
Донецька область — 3056 осіб; Луганська область — 397 осіб;
Республіка Крим — 22 особи;
Моя ціль — підключити як мінімум 1000 людей до кінця 2018 року та провести мінімум 10 лекцій на тему “Як впливати на важливі рішення в країні”.
___________________________________________
Нарешті, Я провела свої перші презентації проекту U-Report для студентів та школярів і тепер точно можу називати себе U-амбасадором. Це був цікавий досвід, виявляється, що після тренінгів я скільки подробиць знаю, що мені важко зупинитись і вкластися точно в відведений час презентації).
Коментарі