bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Як бути U-ambasadorom 3.0?   

22–23 вересня на світ з'явилося 15 амбітних амбасодорів проекту U-Report Ukraine (і я одина з них), які готові доносити молоді чому молодіжна участь є потрібною та важливою та як опитування від U-Report сприяють цьому. 

Протягом двох днів ми знайомились один з одним та проектом, вчилися проводити презентації, щоб бути готовим до будь-яких викликів. І що говорити на випадок коли в тебе запитають : хто та навіщо придумав U-Report? чи справді ці опитування анонімні та безкоштовні? що ви потім робите з цією інформацією та де її використовуєте? хто вас фінансує? які вже є рузультати? та при чому тут Девід Бекхем? і чи хороший друг Тарас Тополя? Також ми вчились ораторському мистецтву та практикувались під час рандомної презентації.

зараз саме час розібратись ХТО такі амбасадором та що вони роблять ????

-------------------------
В просторах інтернету написано, що :

БРЕНД-АМБАСАДОР – це особа, яка зазвичай має велику популярність в суспільстві, є лідером думок певної його частини та через свою особу може привернути особливу увагу до бренду.

Завдання бренд-амбасадора – це втілення корпоративної ідентичності бренду, що відображається в зовнішньому вигляді, манері поведінки, пропагованим цінностям і втілюваної етики.  Головна особливість – це здатність до використання рекламних стратегій, покликаних зміцнювати зв’язок між продуктом компанії і клієнтами, стимулюючи їх до конкретної дії (покупки). Щоб стати бренд-амбасадором потрібно відповідати певним критеріям, до яких можна віднести наступні:

- Популярність і повагу в певному середовищі.
Висока соціальна активність.
Велика потреба в спілкуванні з людьми.
Використання продукції або послуг компанії.
Наявність ораторських здібностей.
Досить приваблива зовнішність.
Великі знання про товар, який рекламується.
Вміння представляти ідеї і продукцію компанії в позитивному ключі.
Володіння знаннями про основи маркетингу і презентації.
Наявність бездоганної репутації в суспільстві.
----------------------
Але тут не написано найважливішого . Головне - це бажання змынювати свыт на краще  та мотивація!  Так,  в @ureport.ukraine ми більше ПОСЛИ-АМБАСАДОРИ . Наша місія розповідати та показувати на власному прикладі, що бути активним  та приймати участь в громадському житті - це класно і це основа розвитку як особистості, так і країни.

Я вже 2 роки відповідаю на опитування від u-report, близько 5 років займаюсь громадською та волонтерською діяльністю ы нарешті я Ю-амбасадор.

А тепер про важливе.

Взагалі, U-Report — це міжнародний молодіжний проект Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), який через онлайн-опитування з’ясовує ставлення молоді до різних аспектів суспільного життя. Зараз усього у світі понад 5 млн U-репортерів. 

ЮНІСЕФ вивчає результати та співпрацює із партнерами, щоби опитування застосовували у државних програмах на практиці. Тому, чим більше учасників — U-репортерів, тим більше прислухатимуться до їхньої думки.

Так, наприклад завдяки опитуванню про статеву освіту в школах дізнались, що лише 42 % з опитаних U-репортерів отримували знання зі статевої освіти в школах. При цьому якість таких знань вони оцінили на 3 з 5 балів. Тому в результаті було вирішено внести зміни до підручника з ОБЖ до розділу про статеву освіту та почати подавати цю інформацію з 7-го класу, а не з 9-го, як це було раніше. Особливо врвховуючи той факт, що середній вік першого статевого акту в Україні становить 14 років.

U-Report— прогресивний інструмент, завдяки якому молодь може не лише проявляти свою активність, але й також брати участь та впливати на те, що для неї важливо: освіту, працевлвштування молоді, неформальну освіту та відпочинок.

Тобто, U-Report — це один із найпростіших інструментів, якими молодь може впливати на зміни у важливих сферах суспільного життя. U-Report допомагає дізнаватись думку молоді для суспільних змін у 50-ти країнах. 

Девід Бекхем, як Посол доброї волі ЮНІСЕФ, активно підтримує цю молодіжну ініціативу та навіть долучився до розробки одного з опитувань. Тільки представ — ти їдеш в маршрутці, а тут тобі приходить повідомлення від Девіда Бекхема! Зокрема, у вересні він презентував результати опитувань, а також особисті питання U-репортерів, на Генеральній асамблеї ООН, таким чином, молодь сказала що думає глобальним лідерам.

Тарас Тополя, фронтмент груту АНТИТІЛА, також підтримує проект та є офіційним другом U-Report в Україні. Тарас закликає молодь бути активними та висловлювати свою думку, щодо важливих питань.

Усі, хто підписались на U-Report, отримуватимуть опитування ( по 3–4 питання щотижня). Тобі потрібно лише відповісти, що думаєш стосовно тієї чи іншої теми (чи любиш ти відпочивати на природі в наметах, чи вважаєш за потрібне створювати молодіжні центри та чим вони повинні займатись та інше).

Опитування від U-Report:

  • Анонімні (відповіді не прив‘язуються до мобільного номера чи профіля U-репортера у соцмережах)
  • Безкоштовні (респонденти не витрачають свої кошти на відправку SMS)
  • Відкриті (враховується кожна відкрита відповідь)
  • Швидкі (результати опитування відомі вже за кілька годин)

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — -

Долучитись до опитувань можна надіславши слово ДУМКА:

Facebook Messenger ;

Telegram;

на номер 4224* (з мобільного — безкоштовно**).

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — -

І перше, що повинен зробити ю-амбасадор — це поставити собі чіткі КРІ (ключові показники ефективності). Так, станом на 05 жовтня 2018 року кількість ю-репортерів становить:

Україна — 68577 особи;  Харківська область — 1910 осіб;

Полтавська область — 1459 осіб;

Київ — 4848 осіб; Київська область — 5976 осіб;

Львівська область — 5976 осіб; Дніпропетровська — 3207 осіб;

Донецька область — 3056 осіб; Луганська область — 397 осіб;

Республіка Крим — 22 особи;

Моя ціль — підключити як мінімум 1000 людей до кінця 2018 року та провести мінімум 10 лекцій на тему “Як впливати на важливі рішення в країні”.

___________________________________________

Нарешті, Я провела свої перші презентації проекту U-Report для студентів та школярів  і тепер точно можу називати себе U-амбасадором. Це був цікавий досвід, виявляється, що після тренінгів я скільки подробиць знаю, що мені важко зупинитись і вкластися точно в відведений час презентації).

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.