•  

Яким має бути сайт громадської організації

Довіра є важливою частиною позитивного іміджу громадської організації. Зростанню довіри до Вашої діяльності з боку цільової групи, теперішніх або потенційних партнерів, спонсорів чи волонтерів сприяє низка факторів. Серед них – професійні здобутки, прозорість діяльності та управління, доступність для комунікації тощо. А одним з інструментів, що підвищує ефективність, є сайт організації.

Сайт – це платформа, що містить усю ключову інформацію про організацію та проекти, які вона реалізує. Він дозволяє донести інформацію про Вашу роботу і при цьому продемонструвати відкритість і доступність.

Це чудова можливість:

  • розповісти про діяльність Вашої організації широкому колу зацікавлених людей та громадськості, потенційним прихильникам і волонтерам;
  • збирати і систематизувати інформацію, накопичувати бази даних (наприклад, фотоальбоми);
  • створювати новинну стрічку;
  • популяризувати цінності та ідеї, яких дотримується Ваша організація;
  • підтримувати імідж відкритої і широко відомої організації;
  • збирати пожертвування;
  • надавати інформацію для ділових контактів зі спонсорами та донорами.

Варто звернути увагу на той факт, що кількість інтернет-користувачів постійно зростає. Окрім того, розширюються вікові рамки прихильників шукати потрібну інформацію в мережі. Тож Ваша потенційна аудиторія невпинно зростає.

ВАЖЛИВІ РОЗДІЛИ САЙТУ

Місія, бачення і цілі організації

Якщо місія досі не сформульована, докладіть зусиль і означте її: це буде корисно для ідентифікації Вашої організації в морі інших, схожих і не дуже. Зазначивши місію на сайті, Ви окреслите контекст тієї проблематики, якою займаєтеся.

Опис діяльності організації, сфери інтересів та компетенцій

Ця інформація буде зручним навігатором для користувачів сайту. Вона допомагатиме зрозуміти, з якими питаннями, пропозиціями та проблемами можна до Вас звертатися. Також користувач знатиме, яку корисну практичну (наприклад, аналітичну, статистичну) інформацію він зможе знайти на сайті.

Інформація про організацію

До цього розділу доречно включити такі пункти:

  • Історія організації – коли з’явилася, як розвивалася тощо.
  • Команда – хто керівник організації, хто є її співробітниками, експертами, консультантами, активістами, волонтерами.
  • Дані про фінансування проектів – грантова історія, інші джерела надходження фінансів (якщо це доцільно).
  • Звіти – річні звіти, протоколи загальних зборів тощо.
  • Хроніка діяльності або календар – якщо Ви ведете документ, де, наприклад, щомісяця структуруєте діяльність організації, то його можна зробити і публічним, розмістивши на сайті та доповнивши позитивною статистикою.
  • Інформація для потенційних волонтерів – перелік завдань, для виконання яких потрібні волонтери. У цьому пункті можна розмістити інформацію про досвід роботи з волонтерами та наголосити на користі, яку отримує волонтер від співпраці з Вашою організацією.

Контакти

Важливий розділ сайту. Укажіть, як з Вами можна зв’язатися (електронна пошта, телефон, поштова адреса, посилання на контакти працівників, сторінки у соцмережах). Ці дані мають бути на видному місці. Також доречно детально розповісти, де знаходиться Ваш офіс, як до нього зручно добиратися.

Новини

Ця рубрика потребує постійного оновлення, але при цьому важлива, якщо Ви хочете продемонструвати активність організації, її професіоналізм і важливість своєї діяльності, показати участь у значущих суспільних процесах. Розділ можна наповнювати новинами, анонсувати майбутні заходи, публікувати прес-релізи, фотозвіти, а також розповідати про важливі події, що стосуються сфери діяльності організації.

Регулярне оновлення новин – відмінний показник професійної комунікації організації та уважного ставлення до суспільних подій.

Інформація про партнерів організації

У цьому розділі можна розповісти про громадські організації, з якими Ви співпрацюєте, ЗМІ, державні структури та фонди. Доречно коротко написати про кожного з партнерів і доповнити описи посиланнями, які можуть бути цікавими й корисними відвідувачам Вашого сайту.

Публікація видань організації

Не лишайте поза увагою Ваші видання. Розміщення на сайті дасть змогу показати їх цільовій аудиторії. Електронна публікація і поширення через Інтернет Ваших брошур, буклетів, книг, збірників не вимагають великих витрат, але значно збільшують відвідуваність сайту і роблять рекламу Вашій організації.

Динамічний та інтерактивний веб-контент

Важливими є такі елементи, як банери, інформаційні розсилки, форуми, календарі, новинний потік соціальних мереж тощо. Якщо хочете бути сучасними – слідкуйте за розвитком онлайн-комунікацій.

КІЛЬКА КОРИСНИХ ПОРАД

1. Інформація, яку Ви розміщуєте на сайті, має бути перевіреною. Тексти повинні бути лаконічними, інформативними, стилістично і граматично коректними.

2. Важливе значення мають і технічні аспекти: швидкість завантаження сторінок, ненав’язливий дизайн, відсутність перевантаженості графікою.

3. У сучасному світі, коли смартфони стають звичними робочими інструментами, варто подбати про доступність версії сайту для мобільних пристроїв.

4. Якщо Ви плануєте залучати до співпраці іноземних партнерів, доречно подбати про англомовну версію сайту, де б оновлювалась ключова інформація.

Сучасний сайт відкриє багато нових можливостей для Вашої організації.

Повідомлення підготовлене за матеріалами Союзу некомерційних об’єднань та фондів Естонії (EMSL) у рамках проекту «ТрансФормуй ГУРТ!», який виконується Ресурсним центром ГУРТ у партнерстві з Мережею ОГС Естонії (NENO) за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Естонії.

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 6  - Нi  

Коментарі

Мирослав Ліщинський   76 днів тому   #  

Стаття відповідає пункту №1 з корисних порад :)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.