•  

Внутрішня комунікація: як ефективно побудувати діалог в колективі

Налагодження ефективної внутрішньої комунікації – важливий елемент посилення спроможності організації. У рамках рубрики «SmartНУО» ми підготували декілька простих рекомендацій, які допоможуть покращити внутрішній клімат у середовищі однодумців та досягти поставленої мети.

До внутрішньої комунікації, перш за все, відносять спілкування зі співробітниками та колегами. Вона може бути оптимізованою за допомогою різноманітних інструментів, наприклад, співбесіди, електронного листування або інтрамережі.

Переваги внутрішньої комунікації

Той, хто приділяє увагу хорошій внутрішній комунікації, може позитивно впливати на робочу атмосферу та забезпечувати розуміння єдиної концепції й цінностей організації.

Ще одна перевага якісної внутрішньої комунікації – мотивація співробітників. Регулярна підтримка діалогу допомагає знаходити прихований потенціал і, як наслідок, підвищувати ефективність.

Також внутрішня комунікація є частиною фірмового стилю підприємства. Вона розвиває «ми-свідомість», що призводить до посилення організаційної культури, удосконалюючи поведінкові моделі та стандарти.

Особисто або телефоном

Є численні інструменти, що застосовуються в рамках кадрового менеджменту. Співбесіди зі співробітниками є їх обов’язковою складовою. Щонайменше один раз на рік керівник мусить проводити зустрічі з кожним співробітником, протягом яких обговорювати попередні результати роботи та майбутні цілі, рівень особистої задоволеності співробітника та загальні проблеми. Настрій у такій бесіді також є виміром робочої атмосфери.

Ще одним загальноприйнятим інструментом комунікації всередині організації є телефон. Встановлено, що невідкладні деталі за неможливості особистої зустрічі краще обговорити саме під час телефонної розмови.

Через електронну пошту

Електронна пошта належить до найпопулярнішої форми взаємного обміну інформацією. В цілому, під час складання емейлів рекомендується відкинути поспіх, аби уникнути граматичних і стилістичних помилок і не ввести колег в оману формулюванням. Також в роботі недоречні емоційні та приватні емейли. Більше про цей канал комунікації читайте за посиланням.

На зборах колективу

Регулярні збори колективу особливо корисні під час обговорення поточних результатів або нових ідей. Як правило, у зборах беруть участь більше двох осіб. Такі зустрічі мають бути добре підготовленими та визначеними у часі. Варто чітко дотримуватися ключових пунктів теми, передбаченої порядком денним. Окрім цього, рекомендується писати протокол, щоб після завершення зустрічі ознайомити з її результатами всіх зацікавлених осіб. Лише добре структуроване зібрання дійсно забезпечує додану вартість та покращує внутрішню комунікацію.

Авторка: Тетяна Міщенко

Контакти

Чи вважаєте цей матеріал корисним? + Так 3  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.